Wat een verademing om weer eens met een (aannemers) bedrijf te maken te hebben die wel goed en snel communiceert, snel dingen kan en wil regelen, terugbelt, afspraken nakomt, dit ook nog eens (snel) schriftelijk bevestigd met aanvullende uitleg enz. enz. En hierbij ook nog eens kwalitatief hoogstaand vakwerk levert en de boel netjes houdt en weer netjes achterlaat en hierbij ook nog eens aan het klantbelang denkt (toch nog even vlak voor hun vakantie een zonnescherm en rolluik plaatsen op de door Kwareno geplaatste klapraam op de slaapkamer van mijn dochter, zodat zij fatsoenlijk kan slapen 's avonds zonder dat het te licht is). Bedankt Kwareno voor het ( zo snel en keurig )uitvoeren van de opdracht, we zijn er erg blij mee en erg tevreden met het resultaat, maar ook tevreden met de manier waarop jullie dus met de klant omgaan ( doen wat je beloofd, even bellen om dingen kort te sluiten, goede communicatie enz. enz.), Daar kunnen heel veel andere (klus)bedrijven een voorbeeld aan nemen. Bovenal is Frits (en zijn collega ook trouwens)ook nog eens een hele joviale jongen en prettig om dingen m.b.t de klus af te stemmen i.t.t. sommige andere gasten van klusbedrijven die vaak de houding hebben dat zij het allemaal het beste weten, zonder echt af te stemmen met klant en alleen maar z.s.m. hun rekening betaald willen zien. Dit is een hele lange positieve beoordeling, maar dit is het me waard geweest. Binnenkort willen wij ook onze badkamer laten renoveren, driemaal raden wie wij hiervoor gaan vragen....
Even geduld...