Wat een vakmannen!
We zijn super tevreden over onze verbouwing op de begane grond.
Waarbij niets teveel was. Het plaatsen van een staalconstructie, die eerst dmv een kraan over ons huis moest worden gehesen, was spannend. Maar dat ging super en het sloot goed aan.
Het is echt prachtig geworden.
Frits en zijn team denken mee, werken precies, hebben echt oog voor detail, gebruiken hoge kwaliteit materialen en zijn altijd positief en vrolijk.
Super bedankt voor jullie werk!
Even geduld...