Zeer tevreden over het werk van Kwareno .
Deze jongens hebben verstand van zaken!
Denken met je mee, en werken met hart en ziel!
Met name de afwerking; zooo netjes!!!
De onderlinge sfeer is ook zo goed! Ze hebben aan een half wordt genoeg!
Met een gerust hart kun je ze ook een grotere klus laten doen.
Als wij iets willen verbouwen, komen we altijd weer terug bij Kwareno!
Je bouwt natuurlijk door de jaren heen een vertrouwensband op, dat is gewoon heel prettig!
Wij wensen voor jullie nog veel mooi werk in de toekomst !!
Erik en Didi
Even geduld...